FAQ

1. Není na škodu, že kurzy probíhají online?

Pochybujete-li, zda kurz online může být stejně příjemný a efektivní jako kurz naživo, rádi vás přesvědčíme, že tomu tak doopravdy je. Máme s touto formou bohaté a výhradně pozitivní zkušenosti. Pro nás má velkou hodnotu nízkoprahovost online vzdělávání - chceme, aby naše kurzy byli dostupné všem kolegyním*ům, kteří*ré o ně stojí. Neskromně si myslíme: jestli něco doopravdy umíme, tak je to vytvořit i v online prostředí bezpečnou, neformální a vstřícnou atmosféru.

2. Jak probíhá kurz technicky? 

Setkáme se na platformě ZOOM. Potřebovat budete místo, kde nebudete ničím rušeni, dobré internetové připojení, počítač/notebook/tablet s kamerou a mikrofonem se staženou aplikací (připojení přes mobil nedoporučujeme). Pokud máte obavy z technické stránky věci, rádi vám pomůžeme. Chceme, aby online setting připomínal co nejvíce setkání tváří v tvář - mějte prosím proto kameru zapnutou jak jen to půjde. 

3. Komu jsou naše kurzy určeny? 

Kurzy jsme tvořili pro všechny pomáhající profesionály*ky z oborů psychologie, psychoterapie, sociální práce, medicína, učitelství.... a také studenty*ky těchto oborů, dobrovolníky*ce či peer konzultanty*ky. 

4. Jak je to s akreditací kurzu? Dostanu nějaký certifikát? 

Všechny naše kurzy mají akreditaci MPSV. Pracovníci*ce v sociálních službách tak mohou svou účast zahrnout po splnění podmínek do penza povinného vzdělávání. Po kurzu od nás obdržíte do 14 dnů osvědčení o jeho absolvování (v elektronické podobě). 

5. Dostanu ke kurzu nějaké studijní materiály? 

Ano, součástí pozvánky na kurz je odkaz na prezentaci v elektronické podobě – jsou v ní uvedeny všechny klíčové informace z kurzu včetně doporučené literatury a dalších zdrojů. Můžete si ji tak před kurzem vytisknout a poznámky si dělat přímo do ní. Po některých kurzech zároveň posíláme odkazy na další užitečné zdroje (infografiky, legislativní normy apod.). 

6. Potřebuji zrušit svou účast. Jaké jsou stornopodmínky?

Při zrušení více jak 7 dnů před konáním kurzu vám vrátíme účastnický poplatek v plné výši. V kratší lhůtě činí stornopoplatek 100% nebo můžete za sebe zajistit náhradníka. 

7. Dostanu z kurzu záznam? 

V kurzu klademe důraz na společnou práci "teď a tady" - naše kurzy jsou interaktivní, zahrnují množství diskusí, prožitkových technik, nácviků. Také z důvodu ochrany bezpečí záznamy z kurzů nepořizujeme. 

8. Kolik nás bude? 

Maximální počet účastníků kurzu je 18. Standardně je kurz vedený lektorskou dvojicí, aby i v tomto počtu bylo možné dobře facilitovat proces rozvoje. 

9. Jsem ze zahraničí. Jak to bude s platbou?  

Pokud chcete fakturovat v EUR, vyplňte prosím standardní přihlašovací formulář a mailem (info@ucimekrizovku.cz) nám dejte vědět, že chcete upravit částku na EUR. Cena bude stanovena dle aktuálního kurzu.

10. Nevyhovuje mi termín. Jak se dozvím o další možnosti absolvovat kurz? 

Nejspolehlivější způsob je zanechat nám svůj email - o nových termínech se dozvíte z našeho newslettru mezi prvními. Další možností je sledovat FB profil Barbary (sekce Události).