Základy krizové intervence pro pomáhající profesionály*ky (1 den)
Forma
Online (ZOOM)
Akreditace
MPSV (8 hodin)
Lektorují
Peter Porubský, Barbara Ernest, Hana Vaníčková, Kateřina Janková
Cena
2.790 Kč
9:00-16:30 hod.
Znáte své klienty a svůj jedinečný pracovní kontext, máte za sebou rozmanité kurzy. I tak ale chcete ještě lépe umět:
- navazovat kontakt a posilovat pracovní alianci s klienty*kami v náročných životních situacích
- využívat strukturu krizově-intervenčního rozhovoru nebo její prvky
- vést pomáhající dialog založený na respektu a zájmu
- pracovat s intenzivními emocemi v zájmu stabilizace
- v kontaktu s krizí využívat rozmanité zdroje podpory a zkompetenňovat klienty*ky k jejich využívání
Připravte se nejenom na interaktivní prezentace, ale také živé diskuse a prožitková cvičení – všechno s respektem k vašim potřebám.
Základy krizové intervence pro pomáhající profesionály*ky (2 dny s nácvikem)
Forma
Online (ZOOM)
Akreditace
MPSV (16 hodin)
Lektorují
Peter Porubský, Barbara Ernest, Hana Vaníčková, Kateřina Janková
Cena
4.890 Kč
Harmonogram
9:00 - 16:30 hod. (oba dny)
Tuto variantu doporučujeme, pokud
- nepotřebujete komplexní výcvik krizové intervence, ale 1denní "nalejvárna" se vám zdá málo
- sedí vám, když osvojené znalosti můžete rovnou převést do praxe
- oceníte podporu při praktickém nácviku dovedností a zpětnou vazbu
Krizová intervence - nácvik dovedností (1 den)
Forma
Online (ZOOM)
Akreditace
MPSV (8 hodin)
Lektorují
Peter Porubský, Barbara Ernest, Hana Vaníčková, Kateřina Janková
Cena
2.790 Kč
Harmonogram
9:00 - 16:30 hod.
Kurz si vyžaduje předešlé vzdělání v krizové intervenci v minimálním rozsahu 8 hodin (může se jednat o náš kurz "Základy krizové intervence pro pomáhající profesionály" v 1denní nebo 2denní variantě či obdobný kurz krizové intervence v tomto rozsahu). Jádrem kurzu je praktický nácvik základních dovedností krizové intervence, který bude probíhat v bezpečné a podpůrné atmosféře s využitím zpětné vazby od nás i kolegiální podpory ostatních účastníků. Na kurzu se pracuje s modelovými situacemi pro ilustrování a procvičení funkčních prvků krizově-intervenčního rozhovoru:
- budování a podpora kontaktu (aktivní naslouchání, oceňování apod.)
- kontraktování zakázky rozhovoru (domlouvání kontraktu, práce s hranicemi apod.)
- mapování (využití otevřených/uzavřených otázek, rekapitulace apod.)
- práce s emocemi (mapování prožívání, stabilizační techniky, reflektování emocí, legitimizace emocí, práce se škálováním emocí apod.)
- tvorba možností řešení (práce se zdroji klienta a jeho zkompetentňování, mapování dostupných řešení, formulace akčního plánu, navázání na další služby, psychoedukace apod.)